Skip to content

Tilmeld dig vores gratis nyhedsbrev, så vi kan holde dig orienteret om kommende aktiviteter. Tryk på linket til højre.

Nyhedsbrev
Efterfødselstræning med baby efterfødsel træning mor barn mortræning morfit

Efterfødselstræning

Efterfødselstræning

På dette hold vil du få træning af hele kroppen, med et særligt fokus på mave, ryg og bækkenbund. Derudover vægtes moderat puls- og kredsløbstræning. På den måde bygger vi stille og roligt din krop op igen efter graviditet og fødsel, og du får ny energi til hverdagen. Træningen foregår til god musik og både med og uden redskaber. Baby kan ligge ved siden af eller hygge sig med de andre små

Hvornår må du begynde efterfødselstræning?

Det er meget individuelt, og nogle kan begynde få uger efter, mens andre må vente flere måneder. Det kommer an på, hvordan din graviditet og fødsel har foregået. Uanset hvad vil der gå et stykke tid, før din krop vender tilbage til "normaltilstanden". Træning efter fødslen anbefales dog under alle omstændigheder, og på dette hold er der mulighed for at du kan tilpasse intensiteten og øvelserne, så de passer til dit niveau. Hvis der er forhold, der gør, at du er i tvivl, om du må træne, så anbefaler vi, at du kontakter din læge.