Dette kursus henvender sig til dig, der aldrig har haft fransk før eller har haft fransk for en del år siden.
Vi starter helt fra bunden, og gennem små tekster lærer du at bruge det franske sprog i hverdagssituationer. Der fokuseres på mundtlig fransk.
Endvidere vil det være muligt at komme ind på emner som f.eks. kulturelle forskelle, som er gode at have kendskab til, hvis man skal på ferie eller forretningsrejse til Frankrig
.
Dato | Tid | Sted | Navn | |
---|---|---|---|---|
1 | Mandag 17.02.2025 | 17:00-18:40 | FOF Kursuscenter | Mia Quade |
2 | Mandag 24.02.2025 | 17:00-18:40 | FOF Kursuscenter | Mia Quade |
3 | Mandag 03.03.2025 | 17:00-18:40 | FOF Kursuscenter | Mia Quade |
4 | Mandag 10.03.2025 | 17:00-18:40 | FOF Kursuscenter | Mia Quade |
5 | Mandag 17.03.2025 | 17:00-18:40 | FOF Kursuscenter | Mia Quade |
6 | Mandag 24.03.2025 | 17:00-18:40 | FOF Kursuscenter | Mia Quade |
7 | Mandag 31.03.2025 | 17:00-18:40 | FOF Kursuscenter | Mia Quade |
8 | Mandag 07.04.2025 | 17:00-18:40 | FOF Kursuscenter | Mia Quade |
9 | Mandag 28.04.2025 | 17:00-18:40 | FOF Kursuscenter | Mia Quade |
10 | Mandag 05.05.2025 | 17:00-18:40 | FOF Kursuscenter | Mia Quade |
11 | Mandag 12.05.2025 | 17:00-18:40 | FOF Kursuscenter | Mia Quade |
12 | Mandag 19.05.2025 | 17:00-18:40 | FOF Kursuscenter | Mia Quade |
Se alle Se færre |
Jeg hedder Mia og har i det meste af mit liv boet i Herning. Jeg er adopteret fra Korea hvorfra min interesse for det koreanske køkken er opstået.
Det meste af mit liv har jeg interesseret mig for det franske sprog, som jeg startede med at lære i ungdomsskolen i 8. klasse. Lige siden har jeg beskæftiget mig med de franske verber. Først som valgfag i folkeskolen, HF, dernæst HIH og sidenhen flere udlandsophold af kortere eller længere varighed.
Jeg har siden endt uddannelse i 2002 arbejdet med franske og tyske kunder og min passion ligger bare i det sproglige. En af mine missioner er at lære så mange som muligt at tale fransk, da jeg synes, det er verdens smukkeste sprog. Jeg har ikke nogen fast drejebog for undervisningen, men synes det er sjovt at lære fra mig og vil tilpasse undervisningen til elevernes behov samtidig med at de stille og roligt avancerer i niveauet i et tempo, alle kan være med i. Det er vigtigt for mig, at eleverne har det sjovt og føler sig trygge men at de selvfølgelig også føler de får noget ud af undervisningen.