Tillykke! Dit hold skal igangsættes - Hvad så nu:
Holdpapirer og ansættelseskontrakt:
Du får på mail (medmindre andet er aftalt) tilsendt en deltagerliste, datooversigt, samt ansættelseskontrakt, som skal underskrives.
Velkomstmail
God ide at sende en velkomstmail ud til dine kursister. Både fordi du dermed sikre dig at kursisten husker at komme. Oplys gerne sted, dato og tidspunkt. Bed dem evt. om at melde afbud til dig enten ved at svare på din fremsendte mail eller sms (husk at oplyse dit mobilnummer) Det vil kursisten blive rigtig glad for og glæde sig til at komme.
OBS! Det er vigtigt, at du holder dig ajour med deltagerlisten, da der kan ske ændringer i tilmeldingerne efter du modtager den fra kontoret. Du holder dig orienteret via Undervisernet så tjek så tæt på opstart af dit kursus, om der er sket ændringer.
Tag godt imod alle. Hvis der er afvigelser, så tjek først i Undervisernet, om listen er ajourført. Er listen ikke korrekt, så skal du kontakte kontoret.
NB. er det op til en weekend, så vil opdateringen af listen først ske om mandagen.
Første undervisningsgang:
- Mød i god tid før undervisningens begyndelse
- Tag imod dine deltagere
- Byd velkommen på dine og FOF´s vegne og giv praktiske informationer.
- Gennemgå deltagerlisten. Tjek, at mailadresser og mobilnumre er korrekte. Hvis der er ændringer, så ring eller send mail til kontoret - husk at oplyse dit hold nr. samt deltager nr. på kursisten og skriv ændringen. Vigtigt at vi har de korrekte informationer.
- Du kan rekvirere en mødeprotokol på kontoret, hvis du ønsker et benytte en, men det er ikke et krav.
Det bør du aftale med dine deltagere:
Sørg eventuelt for allerede ved 1. mødegang at lade dine deltagere vide, hvis du for eksempel ønsker en sms om afbud. Det er helt op til dig, hvor mange af dine private kontakt oplysninger, du vil videregive til dine deltagere.
Har du en kursist, som ikke er mødt op de første 2 mødegange og du ikke har fået nogen information fra kontoret, så prøv at tage kontakt for at høre, om kursisten påtænker at komme.