Skip to content

Vi er i fuld gang med planlægning af den nye sæson. Nogle hold er allerede klar for tilmelding. Vi lægger løbende nye hold ud, så hold øje med hjemmesiden. Er du ikke tilmeldt vores nyhedsbrev, kan du klikke på linket til højre 👉

Tilmelding til nyhedsbrev
Lokaler i fof sydøstjylland

Vigtigt om lokaler og tilgængelige materialer

Vigtigt om lokaler og tilgængelige materialer

Hvis du skal undervise i Horsens:

Ane Staunings Vej 21B

 

Inden første undervisningsgang, bedes du sikre dig:

  • at du har de undervisningshjælpemidler, som du har brug for. (aftal og tjek med kontoret)
  • at du har fået nøgle og gennemgået åbne/lukke procedure.

 

Første undervisningsgang

Inden har du et par dage før sendt en velkomst mail til dine kursister

  • Mød i god tid før undervisningens begyndelse – gerne minimum 15 minutter før.
  • Tag imod dine deltagere ved indgangen i forhallen og vis dem vej til lokalet.
  • Byd velkommen på dine og FOF´s vegne og giv praktiske informationer.
  • Gennemgå deltagerlisten. Tjek, at mailadresser og mobilnumre er korrekte. Hvis der er ændringer, så ring eller send mail til kontoret - husk at oplyse dit hold nr. samt deltager nr. på kursisten og skriv ændringen. Vigtigt at informationer er korrekte.
  • Forlad lokalet ryddeligt og stil på plads. Husk at lukke vinduer og sluk lys.

 

Når dit kursus er slut

Forhåndstilmeldingsliste og nøgle afleveres i postkassen lige uden for porten i en kuvert med dit navn. Depositum for nøgle tilbagebetales, (hvis der ikke er aftalt andet med kontoret).

 

Praktisk information om Ane Staunings Vej:

Er dit hold på skærmen?

Tjek altid skærmen i forhallen, så du ved, hvad der ellers er af aktivitet i huset og om du er den sidste og derfor skal låse.

 

Hvilke materialer finder jeg på Ane Staunings Vej i Horsens?

  • Klasselokale: i skabene er der bl.a. CD afspiller, tusser til whiteboard, navneskilte m.m.
  • Bevægelse: som udgangspunkt måtter, tæpper, musikanlæg. Mange andre materialer så kig i depotet ved Zeus.
  • Musik: klaver samt stole og bord.

Der er WIFI på stedet. Opslag med oplysninger er i lokalerne.

Mangler du noget, så kontakt kontoret!

 

 

Må man ryge?

Rygning er tilladt udenfor på parkeringspladsen.

 

Hvor kan jeg parkere?

Der er gratis parkering lige uden for døren.

 

Hvis du skal undervise i Vejle:

Skomagervej 13C

FOF Sydøstjylland skomagervej

 

Inden første undervisningsgang, bedes du sikre dig:

  • at du har de undervisningshjælpemidler, som du har brug for. (aftal og tjek med kontoret)
  • at du har fået nøgle og gennemgået åbne/lukke procedure (Aftales med kontoret).

 

Første undervisningsgang

Inden har du et par dage før sendt en velkomst mail til dine kursister

  • Mød i god tid før undervisningens begyndelse – gerne minimum 15 minutter før.
  • Tag imod dine deltagere ved indgangen i forhallen og vis dem vej til lokalet.
  • Byd velkommen på dine og FOF´s vegne og giv praktiske informationer.
  • Gennemgå deltagerlisten. Tjek, at mailadresser og mobilnumre er korrekte. Hvis der er ændringer, så ring eller send mail til kontoret - husk at oplyse dit hold nr. samt deltager nr. på kursisten og skriv ændringen. Vigtigt at informationer er korrekte.
  • Forlad lokalet ryddeligt og stil på plads. Husk at lukke vinduer og sluk lys.

 

Når dit kursus er slut

Forhåndstilmeldingsliste og nøgle afleveres i postkassen lige uden for porten i en kuvert med dit navn. Depositum for nøgle tilbagebetales, (hvis der ikke er aftalt andet med kontoret).

 

Praktisk information om Skomagervej:

Er dit hold på skærmen?

Tjek altid skærmen i entreen, så du ved, hvad der ellers er af aktivitet i huset og om du er den sidste og derfor skal låse.

 

Hvilke materialer finder jeg på Skomagervej i Vejle?

  • Klasselokale: i skabene er der bl.a. CD afspiller, tusser til whiteboard, navneskilte m.m.
  • Bevægelse: som udgangspunkt måtter, tæpper, musikanlæg.
  • Musik: klaver samt stole og bord.

Der er WIFI på stedet. Opslag med oplysninger er i lokalerne.

Mangler du noget, så kontakt kontoret!

 

 

Må man ryge?

Rygning er tilladt udenfor på parkeringspladsen.

Hvor kan jeg parkere?

Der er gratis parkering lige uden for døren.

 

Hvis din undervisning foregår på en skole:

 

Praktisk information angående skoler

Når din undervisning foregår på en skole, så har kontoret sørget for at booke lokaler, lave aftale om nøgler og eventuelle alarmer, ligesom ved undervisning i egne lokaler. Desuden giver vi dig information til en kontaktperson.

Du har ansvaret for afhentning af nøgle og alarmkode, som udleveres hos den tekniske serviceleder på skolen, hvis andet ikke er aftalt med kontoret.

 

Vi sørger for, at sende kørselsvejledning og dit mobilnummer til kursisterne i tilfælde af, at de ikke kan finde skolen/lokalet eller de skal melde afbud, hvis andet ikke er aftalt med kontoret.

 

Det skal du sørge for inden din undervisning på skolen:

  • Mød i god tid før undervisningens begyndelse – min. 15 minutter før.
  • Tjek op på, hvor dit undervisningslokale ligger, lokaliser indgangen og hvor f.eks. toiletter e
  • At der i lokalet forefindes de hjælpemidler, som du har brug for, ellers skal du selv medbringe dem.
  • At du har styr på nøgle og alarm. Hvis alarmen går, fordi du og holdet er for sent ude, er det dit ansvar.
  • Tag imod dine deltagere i indgangen, forhal el.lign. og vis dem vej til lokalet.
  • Byd velkommen på dine og FOF´s vegne og giv praktiske informationer.
  • Gennemgå deltagerlisten. Tjek, at mailadresser og mobilnumre er korrekte. Hvis der er ændringer, så ring eller send mail til kontoret - husk at oplyse dit hold nr. samt deltager nr. på kursisten og skriv ændringen.

Efter endt kursus

  • Ryd op og stil på plads.
  • Husk at slukke lys, lukke vinduer og evt. at låse.
  • Aflever nøgle til skolen, medmindre andet er aftalt.

     

Hvis du aflyser en mødegang

VIGTIGT. Hvis du aflyser en mødegang f.eks. pga. sygdom, så er det vigtigt, at vi får besked, da vi så skal booke en ekstra mødegang på skolen. Giv dine kursister besked via sms - brug her deltagerlisten.

 

Aflysninger på skolen

Det kan forekomme, at en skole bliver lukket for fritidsundervisning enkelte dage eller måske en hel uge i forbindelse med skolefester, temauger, terminsprøver eller valg.

Det er ikke altid, FOF får besked om sådanne aflysninger, idet det i nogle tilfælde kun meddeles via opslag på de enkelte skoler. Derfor må du meget gerne være opmærksom på diverse opslag på skolerne, så vi er sikre på, at alle deltagere får besked, hvis en mødegang må aflyses på grund af sådanne arrangementer. Husk også at give FOF kontoret besked.

 

Må man ryge på skolerne?

Der henvises til de interne opslag på skolen.

 

 

Hvis du skal undervise i Bygningen i Vejle:

Adressen til BYGNINGEN, Ved Anlæget 14 B, 7100 Vejle.

Praktisk information angående Bygningen

Kontoret har booket lokale på de mødegange, der er aftalt. Når du kommer ind i Bygningen, kan du på skærmen se, hvilket lokale, du skal være i.

Har du undervisning i weekenden, skal nøgle til lokalet afhentes i nøgleboks med en kode – dette aftales med kontoret. Husk at give kontoret besked, hvis du aflyser en mødegang.

Der er fjernsynsskærm i alle lokaler, hvor du kan tilkoble din PC i stedet for projektor.

Der forefindes wifi-oplysninger i lokalerne.

Du kan parkere gratis de første 2 timer i P-huset Albert.

Som udgangspunktet er Bygningen åben til kl. 22.00. Bygningen´s personale holder løbende øje med vores bookinger og giver os besked, hvis vi skal låse lokalerne.

Inden første undervisningsgang, bedes du sikre dig:

  • at du har de undervisningshjælpemidler, som du har brug for. Aftal og tjek med kontoret.
  • At du har en nøgle, hvis dette skal afhentes.
  • At du møder op i god tid.

 

Første undervisningsgang:

  • Mød i god tid før undervisningens begyndelse – ca. 15 min. før.
  • Tag imod dine deltagere i indgangen, forhal el.lign. og vis dem vej til lokalet.
  • Byd velkommen på dine og FOF´s vegne og giv praktiske informationer.
  • Gennemgå deltagerlisten. Tjek, at mailadresser og mobilnumre er korrekte. Hvis der er ændringer, så ring eller send mail til kontoret- husk at oplyse dit hold nr. samt deltager nr. på kursisten og skriv ændringen.
  • Forlad lokalet ryddeligt og stil på plads. Husk at lukke vinduer og sluk lys og evt. låse.
 

Skal du bruge navneskilte m.v. i forbindelse med dit kursus, så tag kontakt til kontoret for afhentning af dette.