Skip to content

Hvis du har gået på et hold i efteråret, som fortsætter til foråret, har vi reserveret en plads til dig. Du får direkte besked i perioden 6.-29. november. Alle forårets hold bliver lagt online 12. december.

foto af skuespillere der øver replikker

Drama og improvisation

Sæt dig selv på spil! 

Oplev helt nye sider af dig selv, når du kaster dig ud i dramaøvelser, skuespilteknik og improvisationer. 

Du vil blive introduceret til hvad skuespillerens arbejde består af, samtidig med at der vil være fokus på glæde og den enkeltes udvikling. 

Vi arbejder med personlig fremtræden og nærvær, fantasi og følelser. Krop, stemme, figur– og karakterudvikling og improvisation er faste elementer

Det er udfordrende og kræver præcision, engagement og gå–på–mod.

Information

Kalender

Dato Tid Sted Navn
1 Torsdag 24.10.2024 18:00-21:10 FOF Huset, Ordrup Michael Hedstrøm
2 Torsdag 31.10.2024 18:00-21:10 FOF Huset, Ordrup Michael Hedstrøm
3 Torsdag 07.11.2024 18:00-21:10 FOF Huset, Ordrup Michael Hedstrøm
Se alle Se færre
Michael Hedstrøm – underviser hos FOF København
Underviser

Michael Hedstrøm

Uddannelse: Jeg er autodidakt skuespiller og folkeskolelærer med speciale i æstetiske læreprocessor.

Andre faglige kvalifikationer: Skuespillerakademiets grund og fortsætterkurser samt en række private mentorer og kurser i relation til teater og filmskuespil. Ved siden af min karriere som teater, kort- og reklamefilmskuespiller har jeg impro-comedygrupperne Kaoskomplottet og Chamber Games, som begge har base i Københavnsområdet. Kaoskomplottet spiller short form improv, mens Chamber Games arbejder med langformsformater.

Undervisningserfaring: Udover at undervise hos FOF København er jeg fast tilknyttet Improskolen KBH og har vikarieret på Skuespillerakademiet på Amagerbrogade. Jeg underviser derudover børn i improvisationsteater for Sct. Lukas Kirke på Frederiksberg og afvikler af og til workshops i impro-regi for skoler og virksomheder. Jeg har baggrund i klassisk teater, men beskæftiger mig i dag primært med improvisation og særligt dramaturgiske værktøjer i improvisation.

Andet: Jeg lægger stor vægt på etableringen af hyggelige og trygge læringsmiljøer, og jeg har et naturligt drive i min generelle nysgerrighed på mennesker. Læring skal i min bog være sjovt og vedkommende, hvad end det faglige indhold så måtte være. Jeg er ambitiøs, men møder folk hvor de er og forsøger altid at lytte til, hvad folk gerne vil have ud af deres undervisning.