Hvis du har gået på et hold i efteråret, som fortsætter til foråret, har vi reserveret en plads til dig. Du får direkte besked i perioden 6.-29. november. Alle forårets hold bliver lagt online 12. december.
Hvis du har gået på et hold i efteråret, som fortsætter til foråret, har vi reserveret en plads til dig. Du får direkte besked i perioden 6.-29. november. Alle forårets hold bliver lagt online 12. december.
Grundlæggende gennemgang og udforskning af Logic’s kæmpe loop- og lydkartotek.
Vi indspiller real audio (vokaler/guitar/bas) og bruger pitch/flex-edit, samt arbejder med midi-programmering og indspilning af trommer og andre instrumenter. Basal brug af score/node-delen og brug af effekter/EQ.
Desuden lydside til små reklamefilm/kortfilm og Indspilning af arrangement af egen eller selvvalgt sang med instrument og melodi.
2-4 deltagere.
Medbring din egen laptop med musikprogram installeret og evt. egne høretelefoner. For spørgsmål om lån af computer skal du kontakte din underviser.
Dato | Tid | Sted | Navn | |
---|---|---|---|---|
1 | Torsdag 24.04.2025 | 10:00-14:25 | FOF Musikskolen Nørreport | Olle Markensten |
Uddannelse: Bachelor i musikproduktion og kandidat i musikalisk design, Kungliga Musikhögskolan, Stockholm.
Andre faglige kvalifikationer: Certifiered i Logic Pro.
Undervisningserfaring: Jeg har 13 års erfaring med at undervise i musikproduktion, sangskrivning, komposition, klaver, filmmusik, live band og musikteori på musikskoler, musikgymnasium og musikkonservatorier.
Andet: Jeg er musikproducent og sangskriver med platin-hits i Danmark og verden. I 2016 flyttede jeg til København (fra Stockholm), hvor jeg fik en publishing og management deal som sangskriver og musikproducent. Jeg har siden arbejdet med nogle af de største artister i Danmark og store artister i Sverige, USA, England, Sydkorea og Canada. Udover dette spiller jeg klaver og har spillet live i mange år med nogle af de største artister i Sverige og Danmark. For mig er musikproduktion, sangskrivning og at spille et instrument forskellige sider af samme mønt. Jeg vil gerne føre det videre i min undervisning, og jeg underviser altid ud fra elevens behov, interesse og mål – med elevens egen kreativitet som udgangspunkt.