Nu kan du tilmelde dig alle efterårets hold her på hjemmesiden. Og glæd dig til uge 30 - der lander det trykte katalog nemlig i din postkasse.
Nu kan du tilmelde dig alle efterårets hold her på hjemmesiden. Og glæd dig til uge 30 - der lander det trykte katalog nemlig i din postkasse.
Halleluja! Har du mon en gospelsanger gemt i maven? Så kom og vær med til at synge gospel en hel weekend i september!
Vi arbejder med nogle lækre gospelsange, som vi øver os på både lørdag og søndag. Søndag slutter vi af med en lille, uformel koncert for venner og bekendte i Solsalen på Ingerslevs Boulevard i Aarhus.
Der garanteres god stemning, lækre gospelklange og god energi!
Kurset er for alle, der elsker at synge! Det er for dig, der godt kunne tænke sig at prøve kræfter med gospel i et uformelt og hyggeligt forum, og dig der allerede har erfaring med at synge gospel.
OBS.: Hvis du ved, hvilken stemmegruppe du tilhører (sopran, alt, tenor eller bas), så skriver det gerne i bemærkningsfeltet, når du tilmelder dig.
Om lørdagen øver vi i Musikpavillonen ved Fjordsgade Foreningshus, og om søndagen er vi i Solsalen på Ingerslevs Boulevard, hvor vi slutter af med den lille koncert. Begge dage vil der være en frokostpause, så vi anbefaler, at du tager en madpakke med eller køber noget mad i området.
Maks. antal deltagere: 30.
Fotokopier af noder og eventuelle andre materialeudgifter er ikke inkluderet i prisen.
Dato | Tid | Sted | Navn | |
---|---|---|---|---|
1 | Lørdag 21.09.2024 | 11:00-15:00 | Fjordsgade foreningshus | Johanna Steffens |
2 | Søndag 22.09.2024 | 11:00-15:00 | Solsalen | Johanna Steffens |
Jeg er uddannet fra det Jyske Musikkonservatorium i Aalborg i 2016 og arbejder både som korleder for voksenkor, klaver- og sangunderviser samt rytmiklærer for børn i alderen 0-5 år.
Jeg arbejder ud fra den indstilling, at det skal være sjovt, trygt og samtidigt udfordrende at synge - i kor såvel som i en sangtime.
I mine rytmiktimer har jeg fokus på at skabe et trygt og legende rum, hvor børnene kan udfolde og udvikle sig musikalsk og motorisk, og hvor der er plads til, at børnenes kreative og impulsive udspil kan gribes og tages med i den igangværende aktivitet.